Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 14:54 - Плачи, скъпи – Джанис Джоплин
Автор: vivian Категория: Изкуство   
Прочетен: 2227 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 08.11.2017 20:13


Плачи, скъпи – Джанис Джоплин

 

Плачи, скъпи, плачи, скъпи, плачи

Съкровище, добре дошъл вкъщи.

Знам, тя ти каза, че те обича

много повече от мен,

но всичко, което знам е, че тя те изостави

и ти се кълнеш, че не знаеш защо,

Но нали знаеш, скъпи, аз винаги

Винаги ще съм до теб, ако някога ме пожелаеш

Ела и плачи, скъпи, плачи, скъпи, плачи, плачи

О, съкровище, добре дошъл вкъщи.

Не знаеше ли, скъпи,

Че никой никога няма да те обича

Така, както те обичам аз?

Кой ще приеме цялата ти болка,

Съкровище, и разбитото ти сърце?

И ако имаш нужда от мен, знаеш, че

винаги ще съм до теб, ако ме пожелаеш някога отново

Ела и плачи, скъпи, плачи, скъпи, плачи, плачи

О, татко, както винаги си казвал да се прави.

И когато обикаляш света, скъпи,

Ти каза, че искаш да стигнеш до края на пътя

И по-късно може да откриеш, че пътят свършва в Детройт,

Съкровище, пътят може дори да стигне до Катманду.

Може да обиколиш целия свят

И да се опитваш да направиш нещо с живота си, скъпи,

Но единственото нещо, което трябва да направиш добре,

Трябва да направиш едно единствено нещо добре,

за да успееш в този свят, скъпи.

Една жена те чака точно тук,

Трябва единствено да бъдеш добър веднъж към една жена

И това ще е краят на пътя, скъпи,

Знам, че имаш да споделиш много повече сълзи,

Затова ела, ела, ела, ела, ела, ела, ела

И плачи, скъпи, плачи, скъпи, плачи, плачи

И ако някога се чувстваш малко самотен, скъпи,

Искам да дойдеш, да дойдеш при мама сега

И ако някога пожелаеш малко любов от жена

Ела, скъпи, скъпи, скъпи, скъпи, скъпи, сега

И плачи, скъпи, йеа.

 

 

Великата Джанис за всички, които я обичат:

http://www.youtube.com/watch?v=YhLinEY7Zn8



Тагове:   Джанис Джоплин,


Гласувай:
3



1. mariniki - Cry Baby и Джанис Джоплин...
13.09.2013 11:23
от два дена си я слушам нон-стоп... благодаря ти, че ми припомни...
тя е невероятна, незабравима... имаше и филм за нея..
помня, че го гледах няколко пъти и плаках...
цитирай
2. vivian - Благодаря ти, mariniki
14.09.2013 23:09
Това лято четох една прекрасна немска книга за нея, от която още не мога да се отърся. Мисля, че Джанис Джоплин и до ден днешен е недостижима. Минали се повече от 40 години от нейната смърт, а когато слуша песните й, човек се пита дали наистина ги е изпяла през 1969 г.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vivian
Категория: Изкуство
Прочетен: 223379
Постинги: 81
Коментари: 96
Гласове: 547
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930