Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2013 15:50 - Рехаб – Ейми Уайнхаус
Автор: vivian Категория: Изкуство   
Прочетен: 1572 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2017 20:48


Рехаб – Ейми Уайнхаус

 

Опитаха се да ме вкарат в рехаб*, но аз казах „не, не, не”

Да, в черна дупка съм, но върна ли се, ще се разбере, разбере, разбере

Нямам време, а и баща ми смята, че съм добре

Те се опитаха да ме вкарат в рехаб, но няма да го направя, не, не, не

 

Предпочитам да си остана в къщи с ray

Нямам 70 дни

Защото няма нищо

Нищо, което

да не мога да науча от г-н Хатауей**

 

Училището не ми беше от полза

Но знам - и чашката с шот не е

 

Опитаха се да ме вкарат в рехаб*, но аз казах „не, не, не”

Да, в черна дупка съм, но когато се върна, ще се разбере, разбере, разбере

Нямам време, а и баща ми смята, че съм добре

Те се опитаха да ме вкарат в рехаб, но няма да го направя, не, не, не

 

 

Мъжът ме попита „знаеш ли защо си тук?”

Казах му „нямам идея”

Но губя, губя моя любим

затова бутилката е наблизо

Той отвърна „мисля, че си в депресия,

целуни ме, скъпа и иди да си починеш”

 

Опитаха се да ме вкарат в рехаб*, но аз казах „не, не, не”

Да, в черна дупка съм, но върна ли се, ще се разбере, разбере, разбере

 

Не искам да пия отново

О, имам нужда от приятел

Няма да губя десет седмици

за да мислят хората, че съм по-добре

 

Не е само гордостта ми

Просто сълзите трябва да изсъхнат

 

 

Опитаха се да ме вкарат в рехаб*, но аз казах „не, не, не”

Да, в черна дупка съм, но върна ли се, ще се разбере, разбере, разбере

Нямам време, а и баща ми смята, че съм добре

Те се опитаха да ме вкарат в рехаб, но няма да го направя, не, не, не

 

 

*Рехаб – рехабилитационна клиника за хора, страдащи от зависимости

** Дони Хатауей – американски джаз, блус и соул певец и музикант (Ето кавър на Дони Хатауей, изпълнен от Ейми Уайнхаус: http://www.youtube.com/watch?v=etIzxJXkrjg)

 

Песента има три награди Грами (2008), награда MOJO (2007), награда Ivor Novello (2007)

 

Ето я в изпълнение на самата авторка, невероятната Ейми Уайнхаус: http://www.youtube.com/watch?v=eG61N6OhRWE




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivian
Категория: Изкуство
Прочетен: 221953
Постинги: 81
Коментари: 96
Гласове: 547
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031